perjantai 26. syyskuuta 2014

värikästä tekemistä

Lindaa odottaessani mulle tuli aivan järjetön halu ostaa värityskirja. Niinhän minä sen sitten ostin, ja innoissani värittelin kauniita poneja kirkkailla herkkuväreillä. Nyt se on alkanut kiinnostaa myös pikkuneitiä, kun hän sen jonkun lipaston laatikon perukoilta kaivoi hymy korvissa. Tänään istuttiin hoitopäivän jälkeen olkkarin lattialle, ja väritettiin yhdessä poneja. Myönnän, että olen saattanut sitä täällä itseksenikin salaa väritellä ;-)




Lindan hoitopäivät ovat kuuleman mukaan sujuneet niin reippaissa merkeissä, että tästä on ihana aloittaa mun viimeinen lomaviikonloppu. Maanantaina kutsuukin jo meinaan työt, hui! 

Ihanaa viikonloppua :-)



-Trina

5 kommenttia:

  1. Mä niin tykkään kaikista värityskirjoista, mutta en vielä oo viitsiny meidän pojalle semmoista ostaa, ku löytäisin todennäköisesti itseni värittämässä niitä kuvia jos pojalta ei väritys onnistuisi :D

    VastaaPoista
  2. Haha, värittäminen on ihanaa! Välillä tosiaan itsekin tota kirjaa värittelen, eli pitäis varmaan ostaa itselle oma! Osta säkin ;D

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä maanantaihin, tääläkin alkaa työt silloin, kääk!

    VastaaPoista