maanantai 9. joulukuuta 2013

pöpö

Flunssa pahanen päätti iskeä Lindaan, eikä mulla ole ollut aikaa kameran, eikä blogin parissa. Pikku raasu rohisee, yskii ja aivastelee vuorotellen, mutta silti jaksaa hymyillä äipälle. Kuumemittaria meillä ei ole, mutta luulisin, ettei tauti ole äitynyt niin pitkälle. Jospa tästä selvittäisiin pelkällä röhinällä.


Tää kaveri onkin ollut tänään linnun nenän bff! Mulla taitaa olla enemmänkin viha-rakkaussuhde tota vempelettä kohtaan. Täydet pisteet toimivuudesta ja välittömästä helpotuksesta, mutta kuinka inhaa onkaan imeä toisen nenästä tavaraa, vaikka kuinka tietäisi, ettei se päädy omaan suuhun. Mun HYVIN herkässä oleva oksennusrefleksi ei ainakaan paljoa kumartele kapistuksen keksijälle.



Ruoka ei ole meinannut maistua naksulle muutamaan päivään, mutta onneksi on joka ruokailulta sentään jotain eksynyt suuhunkin asti. Päikkäreille meno on ollut melkoisen työn takana, tänään ekaa kertaa on uni tullut helpommin. Mites niiden hampaiden laita sitten? No, niitä alkoi ihan tosissaan tupsahdella. En pysy enää itsekään kärryillä, monesko sieltä on jo tulossa, mutta heitetään nyt kuudes tai seitsemäs. Sinänsä ihan kätevää, että flunssa tuli samaan syssyyn, menee samoilla kitinöillä molemmat vaivat :-) 


Jumbon reissulta ei tarttunut mukaan yhtäkään joululahjaa, mikä oli melkoinen yllätys. Olin ihan varma, että saan kaikki lahjat viimein hankittua, eikä niitäkään tarvis enää murehtia. Oltiin jokatapauksessa lähdössä lauantaina ostamaan syöttötuolia, joten poikettiin vielä samalla lahjaostoksillakin. Ilman lahjoja olis tällä hetkellä enää mun porukat, tai oikeastaan mun äiti, sillä tiedän suurin piirtein, mitä isille ostan. Lauantai-iltana pääsin taas näpertämään paketteja ;-) 


Mulla on jäänyt lenkkeily oikeestaan kokonaan Lindan syntymän jälkeen. Pari kertaa on tullut ehkä käytyä juoksemassa, mutta siinäpä se. Harmittaa, koska juokseminen on liikuntamuodoista mulle mieluisin. Niinkin huonon tekosyyn varjossa, kuin lämpimämmän juoksutakin uupuminen, oon jäänyt lenkkeilyn sijaan sisälle nyhväämään. Siihen tulee nyt muutos, sillä tein ihan superlöydön Luhdan outletista!! Icepeakin tuulen ja sateen kestävä, pinkki unelma roikkui mallikappale-rekissä pilkkahintaan 30€. Takki oli kassalla sillä samalla sekunnilla. Saa nähdä, koska kerkeän takin käydä korkkaamassa, toivottavasti pian :-)


-Trina




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti