tiistai 7. tammikuuta 2014

Tänään

Tänään mun veli astui armeijan riveihin, ja mä jäin haikeana miettimään, kuka meillä nyt käy kattomassa kaikkia urposarjoja netflixistä ( sillä tietysti salaa vähän tykkään niistä ), ja ylipäätään sitä faktaa, ettei se tosiaan ole enää mikään pieni. No, onneksi se on tuossa lähellä, lompsii vaikka iltalomilla kahville. Mulla olis hirveä houkutus laittaa tähän joku aivan säädyttömän nolo kuva Rikusta, mutta ehkä jätän sen väliin, ettei tuu sanomista ;-) Käytiin syömässä vaihteeksi mun vanhempien luona, ja kävinpä jopa pitkästä aikaa yksikseni lenkillä. Kuvissa vilahtaa mun uudet pökät, myöskin alesta napatut. Kohta mun ei enää edes kannata väsätä erillisitä postausta noista alelöydöistä, kun ne melkein kaikki on näkyneet täällä jo.




Luettiin vähän kirjoja ennen päikkyjä. 




Pikkuisen herättyä hurautettiin mummulaan syömään loppiais-sapuskat.



Hätäseen sujautin saappaat jalkaan, kun vähän tihkutti.


Linda sai mini kånkenin joululahjaksi Jesseltä ja Pauliinalta. Ihanaa laittaa neidin tavarat omaan reppuun, eikä kaivella niitä mun laukusta kaiken krääsän keskeltä. 




Linttu maistoi mummulassa ekaa kertaa omenaa ja ruisleipää. Vielä ne ei tuntuneet ihan älyttömästi kiinnostavan, muutama hassu palanen taisi omenasta suuhun eksyä. 

Tän enempää ei multa nyt irtoa, mietin vain sitä isoa pikkuveliä siellä kasarmilla. Toivottavasti nukut ekan yön hyvin! <3 






-Trina







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti