lauantai 4. tammikuuta 2014

Asu x 2

Tänään ollaan käyty katsomassa suloista puolitoista vuotiasta pikkuneitiä, kun mun äidin kummityttö tuli kyläilemään Nastolaan. Mun asu koostui pääosin alennusmyynneistä tehdyistä löydöistä, joista on tulossa ihan oma postaus. Olin haaveillut koko alkutalven jostain vähän erilaisemmasta takista, ja kun tuo tartan-kuosinen takki osui Zarassa mun näkökenttään, tiesin, että siinä se olisi. Mun mielestä takkeja ei voi koskaan olla liikaa, kun asutaan maassa, jossa on puolet vuodesta suht viileät kelit. 




Huivi - Maison Scotch
Takki - Zara
Neule - Cos
Tekonahkahame - H&M
Legginsit - Vero Moda
Nilkkurit - Vagabond




Huomasin, että multa oli jäänyt postaamatta yksi asukuva, joten päätin laittaa senkin tähän samaan syssyyn. 


Kauluspaita - Zara
Päälipaita - Zara
Housut - Dr. Denim
Nilkkurit - Vagabond




-Trina






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti