perjantai 16. toukokuuta 2014

kettu kylässä

Mulla on tänään aivan jäätävä ketutuspäivä. Kaikki ärsyttää, siis ihan kaikki. Ja sit mua silti vähän naurattaa, koska onhan tällanen nyt ihan tyhmää. JA TURHAA :D!
Oon kärvistellyt tän viikon mun omalla tukalla, ja tulipahan taas todistettua, ettei tää pulkannaru oo yhtään mun juttu. Kokeilin ekaa kertaa hiustenpidennyksiä joskus lukion alussa, ja sille tielle jäin. Näinkin ohkasen hiuslaadun omaavalle jatkeet on kyllä olleet mitä suurin pelastus.






Yksi ihanan aurinkoinen aamupäivä päätettiin nauttia lämmöstä, ja suunnata lähimpään leikkipuistoon keinumaan. Testattiin samalla miniliukumäkikin. Tuntuu, että Lindaa alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää pelkkä mun naama, ja seura olis paikallaan. Ei ollakaan hetkeen treffailtu vauvakamuja. 
Pauli on ollut kipeenä, ja mä todella toivon, että vältyttäis Lindiksen kanssa taudilta.










Tilasin reilu viikko sitten neitokaisen synttärimekon pompilta. Pomp de luxin vaatteita meillä ei aikaisemmin oo ollutkaan, koot tosin alkavatkin vasta kasikymppisestä. Mekon väri oli livenä vielä kauniimpi, kuin nettisivulla, niin oli kyllä koko mekko itsessäänkin. Sen näette tosin vasta synttäreillä/ synttäreiden jälkeen.
Lindan vaatevarastoa pitäis muutenkin täytellä, neiti on kasvanut aika hujauksen tässä viime kuukausien aikana. Selasin eilen kaikki lastenvaatteita myyvät nettikaupat, mitä päähän juolahti, eikä tämä nirso mutsi ollut kyllä oikein vakuuttunut. Kaikki kaunis maksaa, miksi se onkin aina niin?! 


-Trina











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti