keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

räkäinen nakero

Mä kun jo kerkesin hehkuttaa, kuinka ollaan säästytty kaikilta flunssapöpöiltä sun muilta taudeilta. Linda on ollut vaan kerran miniflunssassa ennen joulua, ja ilmeisesti pöpö oli sitä mieltä, että tuo meidän naksu pääsi liian helpolla. Eipä tuo onneksi miltään kunnon taudilta vaikuta nytkään, pientä itkuisuutta, vuotava nenä, väsymys ja ruokahaluttomuus. Siinäpä ne. Ainoa mua uuvuttanut seikka on ollut se, ettei neiti ole suostunut nukkumaan päikkäreitä muualla kun mun rintakehän päällä.  





Tällainen pieni sylikissa on asustanut mun kainalon uumenissa nyt pari päivää. Mitä lähemmäs yritän nenäfriidaa ujuttaa, sen syvemmälle kainaloon pää painautuu. Näistä kahdesta ei siis edelleenkään ole tullut sen kummemmat kaverukset. Toivottavasti sitä nyt ei tän jälkeen tarvittaisikaan :-). 


-Trina



2 kommenttia:

  1. Voi ei paranemisia sinne! Ja aivan liian sulonen toi Lindan pusero!

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia, alkaa jo pikkuhiljaa näyttää vihreetä valoa :-) oon ihan hullaantunut aarrekidiin. Meinasin seota messuilla, onneks oli järjen ääni mukana :D

    VastaaPoista